لزوم مبارزه مداوم با مافیای زباله پوشش متنوع زائران مسجدالنبی (ص) در حج ۱۴۰۳ + عکس اطلاعیه آموزش‌وپرورش تهران درباره امتحانات پایه نهم + جدول نحوه دریافت حکم همسان‌سازی بازنشستگان کشوری + جزئیات هوای مشهد در وضعیت سالم (۱۴۰۳/۰۳/۰۳) هلال‌احمر سبزوار ۱۱ گروه برای پوشش آیین تشییع شهید جمهور به مشهد اعزام کرد (۳ خرداد ۱۴۰۳) بارش باران و مه‌گرفتگی در جاده‌های ۱۲ استان کشور (۳ خرداد ۱۴۰۳) حمله مسلحانه به ۲ کارمند گمرک در سیستان و بلوچستان انفجار مین در سردشت موجب قطع‌عضو یک نفر شد استقرار ۸۰ آمبولانس در مسیر مراسم خاکسپاری رئیس جمهور در مشهد پوشش ۱۰۷ نوع بیماری خاص و سخت درمان در دوران شهید آیت الله رییسی سنت حسنه «رتبه‌بندی معلمان» یادگار شهید رئیسی است تغییرات محیطی موجب افزایش بیماری‌های آلرژیک شده است از ابتلای ۶۰ درصد ایرانی‌ها به چاقی تا ارتباط ۱۳ سرطان به چاقی! باید‌ها و نباید‌های غذایی برای افسردگی کبد برای حفظ سلامت مغز اسید تولید می‌کند ۴ تمرین مفید که به تقویت حافظه و تمرکز کمک می‌کند چگونه احترام به والدین را به فرزندان خود بیاموزیم؟ این میوه‌ها را به هیچ عنوان در یخچال نگه ندارید استفاده از رایحه‌های خاص در درمان فراموشی | ارتباط غیرمنتظره بین جوهر نعنا و آلزایمر
سرخط خبرها

پرواز‌های مسافربری طبق ساعت جدید کشور انجام می‌شوند

  • کد خبر: ۱۰۲۸۷۵
  • ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
پرواز‌های مسافربری طبق ساعت جدید کشور انجام می‌شوند
فرودگاه امام خمینی در اطلاعیه‌ای اعلام‌کرد: با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور از شب گذشته همه پرواز‌ها طبق ساعت رسمی جدید انجام می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، در این اطلاعیه آمده است: مسافرانی که زمان سفر آن‌ها دوم فروردین است باید به تغییر ساعت دقت کنند. ساعت درج‌شده در بلیت منطبق با ساعت جدید است و تمام مسافران باید حداقل سه ساعت قبل از زمان درج شده در بلیت در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) حاضر شوند.

به همراه داشتن پرینت کارت دو دوز واکسن به زبان انگلیسی و پرداخت عوارض خروجی به صورت اینترنتی پیش از مراجعه به فرودگاه توصیه می‌شود.

لازم به ذکر است مسافران باید نسبت به قوانین کشور مقصد از نظر covid_۱۹ از آژانس هواپیمایی که بلیت سفر را تهیه می‌نمایند اطلاع کسب کرده و اقدامات لازم معمول را انجام دهند. 

منبع:راهبرد معاصر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->